SAP Configure Price Quote (CPQ) liderem raportu Gartnera
SAP CPQ, add-on do SAP Sales & Service jest oceniony jako lider w raporcie Magic Quadrant Gartnera dotyczącym pakietów aplikacji do konfiguracji cen, kwotowania i ofertowania. Już piąty rok z rzędu firma SAP została uznana za Lidera w raporcie Gartnera.
SAP CPQ umożliwia organizacjom — niezależnie od złożoności procesów, kanałów czy systemów CRM — tworzenie szybkich i dokładnych ofert, z uwzględnieniem najbardziej zaawansowanych wymagań konfiguracyjnych i cenowych, co skutkuje lepszą sprzedażą, skraca i optymalizuje jej cykl.
Według Magic Quadrant Gartnera dostawcy, którzy kwalifikują się jako Liderzy, „mają możliwość realizacji swojej wizji poprzez produkty, usługi i solidne wyniki biznesowe w postaci przychodów i zysków. Liderzy mają na swoim koncie wiele udanych wdrożeń u klientów w wielu różnych branżach oraz liczne wdrożenia dla ponad 500 użytkowników. Stale osiągają ponadprzeciętne wyniki w zakresie zadowolenia klientów. Często są dostawcami, z którymi porównują się inni dostawcy”.

SAP CPQ jest kluczowym elementem w portfolio produktów SAP, które automatyzują proces quote-to-cash (od wyceny do płatności), co umożliwia organizacjom przekształcenie szans sprzedażowych w płacących, przynoszących zyski i powracających klientów. Wykorzystując modułowe podejście do chmury, SAP łączy SAP S/4HANA Cloud, SAP CPQ, SAP Billing and Revenue Innovation Management oraz SAP Business Technology Platform (SAP BTP), aby stworzyć kompleksowy proces quote-to-cash i uzyskać szybki zwrot z inwestycji.
Dzięki produktom firmy SAP „quote-to-cash” klienci mogą przejść na model “everything-as-a-service” i szybko dostosować się do zmian poprzez odciążenie złożoności operacyjnej oraz osiągnąć dokładność i zgodność z kompleksową automatyzacją.
ServiceNow, dostawca oprogramowania w formie usługi, które pomaga firmom zarządzać cyfrowymi przepływami pracy w operacjach korporacyjnych, jest jednym z klientów, który z myślą o przyszłości, z planami wzrostu firmy o 10-15 miliardów dolarów, zdecydował, aby proces quote-to-cash przenieść do systemów SAP.
Firma ServiceNow wybrała SAP CPQ, aby móc szybciej zawierać transakcje sprzedaży, oferować sprzedaż kierowaną w celu generowania wzrostu wartości rocznych kontaktów ACV oraz zwiększania liczby odnowień subskrypcji i przyszłych zakupów. Oprócz SAP CPQ, ServiceNow korzysta z SAP Entitlement Management (części SAP Billing and Revenue Innovation Management, do śledzenia i zarządzania wszystkimi subskrypcjami i usługami dostępnym i posiadanymi przez klientów).
Dzięki tym dwóm produktom SAP, firma ServiceNow orientuje swoje zespoły sprzedaży na sukces dzięki skuteczniejszym odnowieniom subskrypcji, możliwościom sprzedaży cross-sell i up-sell. Zespoły wiedzą dokładnie co posiadają ich klienci i jakie jest prawdopodobieństwo, że odnowią lub kupią inne produkty, zapewniając płynniejszą obsługę klienta. Ponadto ServiceNow odnotowało redukcję kosztów związanych z takimi kwestiami, jak nadmierne uprawnienia klientów, zarządzanie danymi i przygotowanie procesu odnowienia.
Tu znajdziesz pełny raport i oryginalny tekst z którego dowiesz się, jak SAP pomaga zautomatyzować proces „quote-to-cash” z pomocą SAP CPQ, SAP Billing i Revenue Innovation Management, SAP Business Technology Platform i SAP S/4HANA Cloud.
Źródło news.sap.com
Dowiedz się, jak klienci korzystają z naszych produktów, usług i technologii SAP. Zapraszamy do kontaktu!

Produkty
SAP Customer Experience
SAP Field Service Management
SAP Conversational AI
SAP Intelligent Robotic Process Automation
Sinch Contact Pro
Infrastruktura VoIP
1trust Service
Usługi
Wdrożenia
Zarządzanie projektami
Integracje i pomoc techniczna
O nas
O firmie
Partnerzy i technologie
Aktualności