google-site-verification=y0tGH9EQ2De6ZfKoM09J1eDIdkrWndgdO3iEQtzgHeQ

SAP Configure Price Quote (CPQ) liderem raportu Gartnera

Blog

SAP CPQ, add-on do SAP Sales & Service jest oceniony jako lider w raporcie Magic Quadrant Gartnera dotyczącym pakietów aplikacji do konfiguracji cen, kwotowania i ofertowania. Już piąty rok z rzędu firma SAP została uznana za Lidera w raporcie Gartnera. SAP CPQ umożliwia organizacjom — niezależnie od złożoności procesów, kanałów czy systemów CRM — tworzenie szybkich i dokładnych ofert, z uwzględnieniem najbardziej zaawansowanych wymagań konfiguracyjnych i cenowych, co skutkuje lepszą sprzedażą, skraca i optymalizuje jej cykl. Według Magic Quadrant Gartnera dostawcy, którzy kwalifikują się jako Liderzy, „mają możliwość realizacji swojej wizji poprzez produkty, usługi i solidne wyniki biznesowe w postaci przychodów i zysków. Liderzy mają na swoim koncie wiele udanych wdrożeń u klientów w wielu różnych branżach oraz liczne wdrożenia dla ponad 500 użytkowników. Stale osiągają ponadprzeciętne wyniki w zakresie zadowolenia klientów. Często są dostawcami, z którymi porównują się inni dostawcy”.
SAP CPQ jest kluczowym elementem w portfolio produktów SAP, które automatyzują proces quote-to-cash (od wyceny do płatności), co umożliwia organizacjom przekształcenie szans sprzedażowych w płacących, przynoszących zyski i powracających klientów. Wykorzystując modułowe podejście do chmury, SAP łączy SAP S/4HANA Cloud, SAP CPQ, SAP Billing and Revenue Innovation Management oraz SAP Business Technology Platform (SAP BTP), aby stworzyć kompleksowy proces quote-to-cash i uzyskać szybki zwrot z inwestycji. Dzięki produktom firmy SAP „quote-to-cash” klienci mogą przejść na model “everything-as-a-service” i szybko dostosować się do zmian poprzez odciążenie złożoności operacyjnej oraz osiągnąć dokładność i zgodność z kompleksową automatyzacją. ServiceNow, dostawca oprogramowania w formie usługi, które pomaga firmom zarządzać cyfrowymi przepływami pracy w operacjach korporacyjnych, jest jednym z klientów, który z myślą o przyszłości, z planami wzrostu firmy o 10-15 miliardów dolarów, zdecydował, aby proces quote-to-cash przenieść do systemów SAP. Firma ServiceNow wybrała SAP CPQ, aby móc szybciej zawierać transakcje sprzedaży, oferować sprzedaż kierowaną w celu generowania wzrostu wartości rocznych kontaktów ACV oraz zwiększania liczby odnowień subskrypcji i przyszłych zakupów. Oprócz SAP CPQ, ServiceNow korzysta z SAP Entitlement Management (części SAP Billing and Revenue Innovation Management, do śledzenia i zarządzania wszystkimi subskrypcjami i usługami dostępnym i posiadanymi przez klientów). Dzięki tym dwóm produktom SAP, firma ServiceNow orientuje swoje zespoły sprzedaży na sukces dzięki skuteczniejszym odnowieniom subskrypcji, możliwościom sprzedaży cross-sell i up-sell. Zespoły wiedzą dokładnie co posiadają ich klienci i jakie jest prawdopodobieństwo, że odnowią lub kupią inne produkty, zapewniając płynniejszą obsługę klienta. Ponadto ServiceNow odnotowało redukcję kosztów związanych z takimi kwestiami, jak nadmierne uprawnienia klientów, zarządzanie danymi i przygotowanie procesu odnowienia. Tu znajdziesz pełny raport i oryginalny tekst z którego dowiesz się, jak SAP pomaga zautomatyzować proces „quote-to-cash” z pomocą SAP CPQ, SAP Billing i Revenue Innovation Management, SAP Business Technology Platform i SAP S/4HANA Cloud. Źródło news.sap.com

Dowiedz się, jak klienci korzystają z naszych produktów, usług i technologii SAP. Zapraszamy do kontaktu!

4 + 9 =

ul. Powstańców Śląskich 42/12, 01-381 Warszawa

Produkty

SAP Customer Experience

SAP Field Service Management

SAP Conversational AI

SAP Intelligent Robotic Process Automation

Sinch Contact Pro

Infrastruktura VoIP

1trust Service

Usługi

Wdrożenia

Zarządzanie projektami

Integracje i pomoc techniczna

O nas

O firmie

Partnerzy i technologie

Aktualności