SAP Conversational AI zintegrowany z Alexą Amazona
Comtrust zintegrował SAP Conversational AI z asystentem głosowym Amazona – Alexą. Większość chatbotów, takich jak SAP Conversational AI ma charakter tekstowy. Można się z nimi komunikować wysyłając wiadomości, ale nie rozmawiać. Teraz dzięki integracji Comtrustu możliwe są oba rodzaje komunikacji.
Alexa jest bardzo popularnym asystentem głosowym na całym świecie. Ludzie lubią rozmawiać z Alexą, zwłaszcza kiedy są w domu. Teraz mogą zlecać Alexie różne zadania, które zostaną zrealizowane dzięki integracji z SAP Conversational AI.
Jak to działa? Gdy rozmawiasz z Alexą i zlecisz jej zadanie to trafi ono do bota SAP Convarsational AI. SAP chatbot to sztuczna inteligencja więc obsługuje rozmowę i reaguje tak, jak został nauczony. Przekazuje Alexie komunikaty, zgodnie z inteligencją i procesami.
Ta prosta integracja może zostać wykorzystana w obsłudze klienta, np. w firmach finansowych. Klienci mogą nie tylko rozmawiać z chatbotem za pomocą Alexy, ale poprosić o sprawdzenie stanu konta bankowego, ostatnich płatności i przelewów czy zlecić wykonanie przelewu. Jeśli SAP chatbot potrzebuje pomocy, ponieważ zadanie jest nietypowe i wykracza poza jego kompetencje, wtedy może przekierować konwersację do żywej osoby. W jaki sposób? Jeśli agenci obsługi klienta pracują na SAP Service Cloud w integracji z SAP Contact Center i SAP Conversational AI, otrzymują taką rozmowę jak każdy inny kontakt.
Dowiedz się, jak klienci korzystają z naszych produktów, usług i technologii SAP. Zapraszamy do kontaktu!

Produkty
SAP Customer Experience
SAP Field Service Management
SAP Conversational AI
SAP Intelligent Robotic Process Automation
Sinch Contact Pro
Infrastruktura VoIP
1trust Service
Usługi
Wdrożenia
Zarządzanie projektami
Integracje i pomoc techniczna
O nas
O firmie
Partnerzy i technologie
Aktualności