SIP Early Media. Tylko trafione połączenia
Szukasz rozwiązania, które pozwoli maksymalnie wykorzystać czas pracy agentów i jednocześnie zadba o komfort klienta w kampaniach telesprzedażowych? Do tej pory pogodzenie tych dwóch elementów było bardzo trudne. Teraz to już nie problem. Comtrust, partner SAP wprowadza na polski rynek nową, inteligentną funkcjonalność – mechanizm zestawiający i klasyfikujący połączenia na bazie informacji odczytanej z sieci telekomunikacyjnej. Dzięki nowemu rozwiązaniu wykorzystującemu SIP Early Media, czas pracy agentów w call center zostanie maksymalnie wykorzystany, a klienci nie będą irytować się w oczekiwaniu na połączenie czy odbierać głuche telefony od „robota”.
Dotychczas szybkość pracy w call center zapewniały predictive dialery – czyli roboty, które „naddzwaniają” więcej połączeń niż jest dostępnych i pracujących w tym czasie agentów. Nawet najlepsze dialery z wbudowanymi algorytmami, subtelnie zdradzają, że klient znalazł się w zasięgu tzw. masowej kampanii. Najczęściej zdarzają się chwile ciszy, które wyrafinowane ucho jest w stanie wyłapać zaraz po odebraniu telefonu. Dużo szybciej klienci orientują się w przypadku tzw. „pseudo-dialerów”, które łączą z nawet wtedy, gdy po drugiej stronie nie ma wolnego agenta. Klienci odbierają „głuche połączenia”, co bardzo szybko prowadzi do irytacji i powoduje złe nastawianie jeszcze przed rozpoczęciem rozmowy.
Nowe rozwiązanie – SIP Early Media SAP BCM to mechanizm, który nie tylko nawiązuje połączenia w call center, ale dodatkowo odczytuje informacje z sieci telekomunikacyjnej. W praktyce agent otrzymuje tylko połączenia z sygnałem wołania, czyli nie traci czasu na połączenia „zajęte”, komunikaty typu „nie ma takiego numeru” czy „abonament czasowo niedostępny”. Jeżeli nikt nie odbiera, SAP BCM automatycznie klasyfikuje połączenie i zestawia kolejne. W ten sposób agent zaczyna pracę dokładnie wtedy, kiedy ma przeprowadzić rozmowę. Klient zaś łączy się bezpośrednio z konsultantem i ma poczucie indywidualnego traktowania, a nie jak dotychczas –masowej kampanii telemarketingowej.
SIP Early Media różni się od predictive dialer przede wszystkim tym, że nie nawiązuje nadmiarowych połączeń. A jednocześnie pozwala na maksymalne wykorzystanie czasu pracy agenta – co jest bardzo istotne ze względów finansowych. Dodatkowo gwarantuje komfort dla klienta – fundamentalny element budowania lojalności. Mimo, iż predictive dialer SAP BCM odpowiada najbardziej restrykcyjnym normom telemarketingowym rynków USA i Wielkiej Brytanii, producent zdecydował się poszerzyć ofertę o SIP Early Media. Jest to odpowiedź na potrzeby rynkowe związane z aktualną tendencję i zmianę podejścia do kampanii telesprzedażowych i telemarketingowych. Jednym słowem – klient jest zawsze w centrum uwagi.
Wraz z nową funkcjonalnością SAP BCM oferuje wszystkie dostępne na rynku tryby automatycznego wybierania połączeń, które znajdują zastosowanie i są zależne od specyfiki realizowanych kampanii w call center.
Dowiedz się, jak klienci korzystają z naszych produktów, usług i technologii SAP. Zapraszamy do kontaktu!
Produkty
SAP Customer Experience
SAP Field Service Management
SAP Conversational AI
SAP Intelligent Robotic Process Automation
Sinch Contact Pro
Infrastruktura VoIP
1trust Service
Usługi
Wdrożenia
Zarządzanie projektami
Integracje i pomoc techniczna
O nas
O firmie
Partnerzy i technologie
Aktualności