google-site-verification=y0tGH9EQ2De6ZfKoM09J1eDIdkrWndgdO3iEQtzgHeQ

Skype w Proama do masowych kontaktów

lip 17, 2013 | Informacje prasowe

Proama uruchomiła Skype jako kolejny kanał komunikacji z klientami. Dzięki integracji systemu contact center SAP BCM połączenia ze Skype trafiają bezpośrednio do Ogólnopolskiego Oddziału Obsługi Klienta i są identycznie obsługiwane jak tradycyjne kontakty telefoniczne.

– Skype jest popularnym kanałem komunikacji, dlatego firmy często udostępniają go swoim klientom. Zazwyczaj jest to komunikacja jeden-do-jednego, co oznacza, że jeżeli jeden klient rozmawia z przedstawicielem firmy, kolejni się nie dodzwonią. Chcąc udostępnić Skype do masowych kontaktów w Proamie, należało zintegrować go z system contact center SAP BCM. Dzięki temu, że oba systemy oparte są o IP, integracja przebiegła bezproblemowo – wyjaśnia Sebastian Tur, Dyrektor Techniczny w Comtrust.

Połączenia ze Skype w systemie contact center SAP BCM traktowane są identycznie jak standardowe połączenia telefoniczne – trafiają do IVR, gdzie może wybrać potrzebną opcję, w tym także rozmowę z Osobistym Doradcą, kierowane są na odpowiednie kolejki, następnie monitorowane i raportowane. Rozmowy ze Skype, podobnie jak z telefonów, są nagrywane i przechowywane w centralnym repozytorium nagrań.

– Zależało nam, aby Skype był kolejnym kanałem komunikacji z klientem, podobnie jak telefon czy email – mówi Bogumił Perzyna, Dyrektor Sprzedaży w Proama. – Kontakt z Ogólnopolskim Oddziałem Obsługi Klienta za pomocą Skype jest bardzo prosty – klikając logo Skype na stronie www.proama.pl następuje automatyczne połączenie z IVR w SAP BCM.

Połączenie SAP BCM ze Skypem realizowane jest za pomocą urządzenia klasy ESBC (Enterprise Session Border Controler), co zapewnia całkowite bezpieczeństwo i odseparowanie sieci Proama od Internetu. Dzięki temu obok zachowania pełnego bezpieczeństwa komunikacji, zagwarantowana jest przepustowość masowych kontaktów. Integracja umożliwia pełną kontrolę nad liczbą sesji Skype – system obsłuży wzrost natężenia ruchu, a nagły skok w liczbie połączeń nie zakłóci pracy Oddziału.

Dowiedz się, jak klienci korzystają z naszych produktów, usług i technologii SAP. Zapraszamy do kontaktu!

10 + 8 =

ul. Powstańców Śląskich 42/12, 01-381 Warszawa

Produkty

SAP Customer Experience

SAP Field Service Management

SAP Conversational AI

SAP Intelligent Robotic Process Automation

Sinch Contact Pro

Infrastruktura VoIP

1trust Service

Usługi

Wdrożenia

Zarządzanie projektami

Integracje i pomoc techniczna

O nas

O firmie

Partnerzy i technologie

Aktualności