google-site-verification=y0tGH9EQ2De6ZfKoM09J1eDIdkrWndgdO3iEQtzgHeQ

Strategia Sztucznej Inteligencji w SAP Customer Experience Comtrust

W SAP CX strategia sztucznej inteligencji koncentruje się na trzech kluczowych obszarach: predykcyjnej, generatywnej i konwersacyjnej AI. Spójrzmy, jak sztuczna inteligencja usprawnia pracę zespołów eCommerce, Marketingu, Sprzedaży i Obsługi Klienta.

Predykcyjna AI

SAP wykorzystuje sztuczną inteligencję i uczenie maszynowe do analizowania ogromnych ilości danych CX i ERP. Ta głęboka analiza to nie tylko liczby, ale zrozumienie zachowań, preferencji i potrzeb klientów.

W SAP Emarsys predykcyjna AI pozwala marketerom docierać do klientów w dowolnym miejscu i we właściwym momencie, z precyzyjnie dopasowanymi produktami i treścią. Funkcje takie, jak przewidywanie segmentów klientów, optymalizacja czasu wysyłki, personalizacja kanałów i rekomendacje predykcyjne stanowią kluczową część produktu – pomagają przewidywać i automatyzować wiele czynników i tworzyć kampanie, które przyciągają uwagę i konwertują.

W SAP Sales Cloud predykcyjna AI pomaga handlowcom nadać priorytet potencjalnym klientom, szansom i kontaktom w oparciu o żywotność leadu i skłonność do zakupu. Funkcje takie, jak ocena potencjalnych klientów i ich możliwości oraz analiza nastrojów i relacji są ważną częścią produktu, która pomaga handlowcom skuteczniej ustalać priorytety w swojej pracy.

W SAP Commerce Cloud predykcyjna AI umożliwia personalizację, rekomendacje i promocje w czasie rzeczywistym, co zwiększa konwersje. Intelligent Selling Services przewiduje i automatyzuje odpowiednie rekomendacje produktów, aby zapewnić spersonalizowane doświadczenia zakupowe.

W SAP Customer Data Platform predykcyjna AI daje wgląd w dane w czasie rzeczywistym i wspomaga podejmowanie decyzji. Platforma SAP łączy dane front-office i back-office z inteligencją branżową, zapewniając klientom wysoce spersonalizowaną obsługę. Dostarcza modele, które pomagają przewidzieć ryzyko odejścia klientów i podzielić ich na kampanie marketingowe z atrakcyjną ofertą, a tym samym wyprzedza ewentualną utratę klientów i zwiększa ich retencję.

Generatywna AI

Podstawą generatywnej AI jest tworzenie. Nie ma znaczenia czy jest to symulacja nowych danych, tworzenie treści czy modelowanie różnych scenariuszy.

Tym, co wyróżnia SAP jest sposób, w jaki integruje możliwości AI z danymi i procesami biznesowymi. Jest to tworzenie z uwzględnieniem kontekstu. Funkcje takie jak inteligentne zarządzanie katalogami,
Q&A, profile klientów i narzędzia AI oparte na rolach pomagają zautomatyzować czasochłonne zadania i szybko analizować dane z całego przedsiębiorstwa w celu zwiększenia produktywności, uzyskania cennych spostrzeżeń i dostarczenia spersonalizowanych doświadczeń klientom.

Narzędzia AI dla sprzedaży zostały zaprojektowane z myślą o różnych rolach w zespole. Do generowania podpowiedzi wykorzystują dane dotyczące doświadczeń klientów. System może zasugerować pytania na podstawie przeszłych interakcji klienta, pomaga określić jego specyficzne potrzeby i słabe punkty. Rekomenduje też szablony i treści e-maili, które, jak udowodniono, przemawiają do potencjalnych klientów w podobnych sytuacjach, oszczędzając czas i zwiększając szanse na sukces.

AI wyodrębnia i wzbogaca tagi produktów, więc ulepsza merchandising i katalogi, pomaga automatycznie oznaczać produkty i nadawać im specyficzne atrybuty, a tym samym poprawia doświadczenia zakupowe klientów.

Spersonalizowane opisy produktów

Generatywna AI może zmienić doświadczenie klientów, tworząc spersonalizowane opisy produktów, które wzbogacą dane katalogowe. Dzięki AI doświadczenia klienta stają się bardziej osobiste, ponieważ widzi opisy produktów dostosowane do swoich preferencji i potrzeb.

Wyszukiwanie wizualne

Klienci mogą po prostu przesłać obraz, a AI zapewnia szybkie i dokładne wyniki wyszukiwania. To rewolucja w wynajdowaniu produktów.

Narzędzia AI dla e-Commerce

Usprawniają zadania związane z handlem w oparciu o dane CX. Agenci obsługi klienta mogą używać podpowiedzi generowanych przez AI do tworzenia postów na blogu lub FAQ. Narzędzia te są dostosowane do różnych ról i pracy w różnych działach w organizacji.

Narzędzia AI dla Obsługi Klienta i Serwisu zostały zaprojektowane tak, aby usprawnić workflow i zapewnić cenną pomoc. Mogą analizować interakcje z klientami i sugerować odpowiedzi, przeglądy przypadków i podpowiadać lepsze sposoby rozwiązywania problemów.

Intelligent Q&A

AI skanuje rozmowę z klientem i automatycznie wykrywa pytania. Następnie dostarcza dokładnych odpowiedzi z bazy wiedzy Twojej firmy. To nie tylko przyspiesza czas reakcji, ale także zapewnia dostarczanie spójnych i wiarygodnych informacji.

CX Record Summarization

CX Record Summarization to element AI, który podsumowuje historię klienta i tym samym zapewnia wgląd w problemy klienta, ścieżkę ich rozwiązania, analizę opinii i wskaźniki reakcji. Dzięki temu decyzje podejmowane są w oparciu o dane i wszystkie informacje nt klienta.

W SAP Emarsys generatywna AI pomaga marketerom tworzyć atrakcyjne treści, które dostarczają właściwy komunikat właściwym odbiorcom. Są to min. Funkcje takie, jak generowanie tematu i bloków treści, które pomagają przewidywać i automatyzować szereg czynności związanych z prowadzeniem kampanii marketingowych, które przyciągają uwagę i konwertują.

W SAP Sales Cloud generatywna AI pomaga handlowcom uzyskać zwięzłe i praktyczne spostrzeżenia. Funkcje takie jak podsumowanie konta i kontaktów, punkty do dyskusji, itp. pomagają handlowcom zautomatyzować analizę danych i personalizować interakcje w celu budowania dobrych relacji.

W SAP Service Cloud generatywna AI przyspiesza pracę agentów, zwiększa ich wydajności i znacznie poprawia ogólnego doświadczenia klienta. Funkcje, jak podsumowywanie spraw i generowanie wiadomości e-mail pomagają agentom natychmiast zrozumieć problem i prowadzą do szybszych i dokładniejszych odpowiedzi, a także eliminują manualne prace oszczędzając czas zarówno agentom, jak i klientom. Mogą to być np. funkcje Email Generation i Case Summarization, czyli generowania wiadomości e-mail, uwzględniającej zweryfikowany status zamówienia czy streszczenie długiej wiadomości od klienta w oparciu o słowa kluczowe.

Konwersacyjna AI

Chatboty stają się wszechobecne w obsłudze klienta i nie bez powodu. Przykładem tu jest Joule – AI, która rewolucjonizuje sposób interakcji z systemami biznesowymi SAP, dzięki czemu liczy się każdy punkt kontaktu i każde zadanie staje się prostsze. Joule dzięki swoim zaawansowanym możliwościom integruje dane z różnych źródeł, dostarcza cenne spostrzeżenia i wspomaga podejmowanie decyzji.

Nowa generacja AI zmienia się i tworzy nowe procesy, które mają na celu zmianę wydajności biznesowej. Następuje przejście z optymalizacji procesów opartej na standardach branżowych do pełnej rekonfiguracji w oparciu o kompleksowe analizy obejmujące finanse, łańcuch dostaw, HR, sprzedaż i nie tylko

SAP łączy moc AI z kontekstem danych i procesów biznesowych oraz stosuje precyzyjne dostrajanie i szybką inżynierię na dużą skalę. Dzięki temu SAP może przekształcić ogólne wyniki w wyniki dostosowane do Twojej firmy. Wyniki te są wbudowane w aplikacje SAP, z których na co dzień korzystają użytkownicy biznesowi.

Dowiedz się, jak klienci korzystają z naszych produktów, usług i technologii SAP. Zapraszamy do kontaktu!

3 + 4 =

ul. Powstańców Śląskich 42/12, 01-381 Warszawa

Produkty

SAP Customer Experience

SAP Field Service Management

SAP Conversational AI

SAP Intelligent Robotic Process Automation

Sinch Contact Pro

Infrastruktura VoIP

1trust Service

Usługi

Wdrożenia

Zarządzanie projektami

Integracje i pomoc techniczna

O nas

O firmie

Partnerzy i technologie

Aktualności