Comtrust wdroży SAP Contact Center w węgierskim ministerstwie
Warszawa, Budapeszt – 27 sierpnia 2015 roku Comtrust poinformował o podpisaniu umowy z SAP Węgry na wdrożenie SAP Contact Center w węgierskim Ministerstwie Obrony.
Projekt wdrożenia SAP Contact Center obejmuje funkcjonalność call center i IVR wraz z integracją z Interaction Center w SAP CRM. Wdrożenie SAP Contact Center, za które odpowiada Comtrust jest elementem wdrożenia systemów SAP.
SAP Contact Center, wcześniej pod nazwą SAP Business Communications Management (SAP BCM) należy do najnowszej generacji systemów komunikacyjnych bazujących na IP – łączy funkcje call/contact center i telefonii korporacyjnej. Jest systemem dedykowanym działom obsługi klienta, sprzedaży i call center. Dzięki oparciu całej komunikacji na jednej platformie (all-IP) system pomaga zwiększyć efektywność i wydajność pracy. Łatwo integruje się z innymi aplikacjami, systemami i procesami, redukuje zbędne czynności i podnosi poziom obsługi klienta. Dzięki SAP Contact Center organizacje mogą lepiej wykorzystać zasoby, w łatwy sposób pozyskiwać informacje, online monitorować działania operacyjne z klientami w centrali i w oddziałach, co pozwala na lepszą koordynację i efektywność pracy. Wdrożenie SAP Contact Center obniża koszty obsługi klienta i sprzedaży oraz całkowity koszt posiadania infrastruktury IT.
Kontakt dla mediów:
Comtrust Sp. z o.o.
Joanna Lisiecka-Pytlakowska
joanna.pytlakowska@comtrust.pl
Dowiedz się, jak klienci korzystają z naszych produktów, usług i technologii SAP. Zapraszamy do kontaktu!
Produkty
SAP Customer Experience
SAP Field Service Management
SAP Conversational AI
SAP Intelligent Robotic Process Automation
Sinch Contact Pro
Infrastruktura VoIP
1trust Service
Usługi
Wdrożenia
Zarządzanie projektami
Integracje i pomoc techniczna
O nas
O firmie
Partnerzy i technologie
Aktualności