google-site-verification=y0tGH9EQ2De6ZfKoM09J1eDIdkrWndgdO3iEQtzgHeQ

Pierwsza na świecie integracja Contact Center SAP z SAP Utilities

gru 4, 2009 | Informacje prasowe

Polski zespół Comtrust wdraża contact center SAP Business Comunication Management (BCM) na Węgrzech, w Eszakdunantuli Vizmu (EDV) – Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji obsługującym północno-zachodnie Węgry. SAP BCM zostanie zintegrowany z działającym w EDV systemem SAP IS-U (Utilities). Wdrożenie to będzie pierwszą w Europie i na świecie integracją SAP BCM z SAP IS-U Utilities.

SAP BCM to call/contact center w pełni oparte o sieć komputerową (typu all-IP). Jest to zintegrowany system organizujący pracę centrum obsługi klienta, a jednocześnie pełni funkcję typowej centrali telefonicznej. SAP BCM łączy przekaz głosu i danych z systemami informatycznymi oraz bazami danych tworząc jeden, centralnie zarządzany system. Był pierwszym na świecie jednorodnym system all-IP organizującym pracę call center, w pełni przystosowanym do zarządzania wszystkimi typami połączeń – telefonii stacjonarnej i komórkowej, poczty elektronicznej, faksów, formularzy WWW, Chat, SMS oraz serwisów automatycznych IVR.

Rozwiązanie SAP IS-U (Utilities) dedykowane jest dla przedsiębiorstw użyteczności publicznej – dostarczających oraz sprzedających energię elektryczną, gaz, wodę, telewizję kablową, zapewniających ogrzewanie i wywóz śmieci – zarówno dla dużych koncernów, jak i małych firm miejskich. Umożliwia ono poprawę usług świadczonych klientom, zwiększenie bezpieczeństwa i wzrost rentowności. Optymalizuje procesy zarządzania przedsiębiorstwem, obsługę działań biznesowych, sprzedaż i marketing, zarządzanie pracą, zarządzanie danymi dotyczącymi energii, rozliczanie, fakturowanie, wymianę danych między firmami oraz zarządzanie relacjami z klientami.

Dowiedz się, jak klienci korzystają z naszych produktów, usług i technologii SAP. Zapraszamy do kontaktu!

15 + 10 =

ul. Powstańców Śląskich 42/12, 01-381 Warszawa

Produkty

SAP Customer Experience

SAP Field Service Management

SAP Conversational AI

SAP Intelligent Robotic Process Automation

Sinch Contact Pro

Infrastruktura VoIP

1trust Service

Usługi

Wdrożenia

Zarządzanie projektami

Integracje i pomoc techniczna

O nas

O firmie

Partnerzy i technologie

Aktualności