Strategia Sztucznej Inteligencji w SAP Customer Experience
Na webinarze „Intelligent CX” pokazaliśmy, jak łączymy moc sztucznej inteligencji z kontekstem danych i procesów biznesowych. Podczas sesji i life demo zademonstrowaliśmy co w praktyce oznacza strategia sztucznej inteligencji w SAP Customer Experience, która de facto koncentruje się na trzech kluczowych obszarach: predykcyjnej, generatywnej i konwersacyjnej AI.
Predykcyjna AI:
SAP wykorzystuje AI i ML do analizowania ogromnych ilości danych CX i ERP oraz zrozumienia zachowań, preferencji i potrzeb klientów. Przykładowo, predykcyjna AI w marketingu pozwala docierać do klientów we właściwym miejscu, czasie i z odpowiednim komunikatem. W sprzedaży pomaga nadać priorytet potencjalnym klientom i skuteczniej ustalać priorytety w pracy. W e-commerce zaś przewiduje i automatyzuje odpowiednie rekomendacje produktów. Zaawansowana predykcja AI możliwa jest dzięki dostępowi do danych w czasie rzeczywistym i łączeniu ich z procesami biznesowymi.
Generatywna AI
Podstawą generatywnej AI jest tworzenie. Tym, co wyróżnia SAP jest tworzenie z uwzględnieniem kontekstu. Zatem generatywna AI w marketingu pomoże tworzyć atrakcyjne treści, a handlowcom i agentom obsługi uzyskać zwięzłe i praktyczne spostrzeżenia. Wygeneruje również spersonalizowane odpowiedzi email i podsumuje długie wiadomości. Pomoże analizować interakcje z klientami i zasugeruje odpowiedzi, przeglądy przypadków i lepsze sposoby rozwiązywania problemów.
I nie tylko. Jest wiele funkcji generatywnej AI, które pomagają zautomatyzować czasochłonne zadania i szybko analizować dane z całego przedsiębiorstwa. Narzędzia AI zostały zaprojektowane tak, aby usprawnić workflow i zapewnić cenną pomoc.
Konwersacyjna AI:
Chatboty stają się wszechobecne w obsłudze klienta i nie bez powodu. Proste i powtarzalne procesy obsługi można całkowicie przekierować na AI. Budując chat/voiceboty ważny jest dostęp do danych i systemów biznesowych, bowiem tylko wtedy konwersacyjna AI może pracować i obsługiwać klientów.
„Sztuczna inteligencja dzięki swoim zaawansowanym możliwościom integruje dane z różnych źródeł, dostarcza cenne spostrzeżenia i wspomaga podejmowanie decyzji – powiedział Piotr Pytlakowski CEO Comtrust. Nowa generacja AI zmienia się i tworzy nowe procesy, które mają na celu zmianę wydajności biznesowej. Następuje przejście z optymalizacji procesów opartych na standardach branżowych do pełnej rekonfiguracji w oparciu o kompleksowe analizy obejmujące finanse, łańcuch dostaw, HR, sprzedaż i nie tylko. Dzięki temu przekształcamy ogólne wyniki w wyniki dostosowane do Twojej firmy.”
Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule na blogu.
Dowiedz się, jak klienci korzystają z naszych produktów, usług i technologii SAP. Zapraszamy do kontaktu!
Produkty
SAP Customer Experience
SAP Field Service Management
SAP Conversational AI
SAP Intelligent Robotic Process Automation
Sinch Contact Pro
Infrastruktura VoIP
1trust Service
Usługi
Wdrożenia
Zarządzanie projektami
Integracje i pomoc techniczna
O nas
O firmie
Partnerzy i technologie
Aktualności