google-site-verification=y0tGH9EQ2De6ZfKoM09J1eDIdkrWndgdO3iEQtzgHeQ

Strategia Sztucznej Inteligencji w SAP Customer Experience

maj 6, 2024 | Informacje prasowe

Na webinarze „Intelligent CX” pokazaliśmy, jak łączymy moc sztucznej inteligencji z kontekstem danych i procesów biznesowych. Podczas sesji i life demo zademonstrowaliśmy co w praktyce oznacza strategia sztucznej inteligencji w SAP Customer Experience, która de facto koncentruje się na trzech kluczowych obszarach: predykcyjnej, generatywnej i konwersacyjnej AI.

Predykcyjna AI:

SAP wykorzystuje AI i ML do analizowania ogromnych ilości danych CX i ERP oraz zrozumienia zachowań, preferencji i potrzeb klientów. Przykładowo, predykcyjna AI w marketingu pozwala docierać do klientów we właściwym miejscu, czasie i z odpowiednim komunikatem. W sprzedaży pomaga nadać priorytet potencjalnym klientom i skuteczniej ustalać priorytety w pracy. W e-commerce zaś przewiduje i automatyzuje odpowiednie rekomendacje produktów. Zaawansowana predykcja AI możliwa jest dzięki dostępowi do danych w czasie rzeczywistym i łączeniu ich z procesami biznesowymi.

Generatywna AI

Podstawą generatywnej AI jest tworzenie. Tym, co wyróżnia SAP jest tworzenie z uwzględnieniem kontekstu. Zatem generatywna AI w marketingu pomoże tworzyć atrakcyjne treści, a handlowcom i agentom obsługi uzyskać zwięzłe i praktyczne spostrzeżenia. Wygeneruje również spersonalizowane odpowiedzi email i podsumuje długie wiadomości. Pomoże analizować interakcje z klientami i zasugeruje odpowiedzi, przeglądy przypadków i lepsze sposoby rozwiązywania problemów.

I nie tylko. Jest wiele funkcji generatywnej AI, które pomagają zautomatyzować czasochłonne zadania i szybko analizować dane z całego przedsiębiorstwa. Narzędzia AI zostały zaprojektowane tak, aby usprawnić workflow i zapewnić cenną pomoc.

Konwersacyjna AI:

Chatboty stają się wszechobecne w obsłudze klienta i nie bez powodu. Proste i powtarzalne procesy obsługi można całkowicie przekierować na AI. Budując chat/voiceboty ważny jest dostęp do danych i systemów biznesowych, bowiem tylko wtedy konwersacyjna AI może pracować i obsługiwać klientów.

„Sztuczna inteligencja dzięki swoim zaawansowanym możliwościom integruje dane z różnych źródeł, dostarcza cenne spostrzeżenia i wspomaga podejmowanie decyzji – powiedział Piotr Pytlakowski CEO Comtrust. Nowa generacja AI zmienia się i tworzy nowe procesy, które mają na celu zmianę wydajności biznesowej. Następuje przejście z optymalizacji procesów opartych na standardach branżowych do pełnej rekonfiguracji w oparciu o kompleksowe analizy obejmujące finanse, łańcuch dostaw, HR, sprzedaż i nie tylko. Dzięki temu przekształcamy ogólne wyniki w wyniki dostosowane do Twojej firmy.”

Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule na blogu.

Dowiedz się, jak klienci korzystają z naszych produktów, usług i technologii SAP. Zapraszamy do kontaktu!

3 + 3 =

ul. Powstańców Śląskich 42/12, 01-381 Warszawa

Produkty

SAP Customer Experience

SAP Field Service Management

SAP Conversational AI

SAP Intelligent Robotic Process Automation

Sinch Contact Pro

Infrastruktura VoIP

1trust Service

Usługi

Wdrożenia

Zarządzanie projektami

Integracje i pomoc techniczna

O nas

O firmie

Partnerzy i technologie

Aktualności