Zainwestuj w contact center i dobre doświadczenia klienta
Pełne zaangażowanie klienta
Aby utrzymać satysfakcję klienta należy stale wywierać na nim dobre wrażenie, kierować go do właściwych osób i budować pozytywne doświadczenia przy każdym kontakcie. Może to być trudne w okresach natężenia kontaktów szczególnie, gdy obsługa klienta jest wielokanałowa, przychodząca i wychodząca. Dobre wrażenie i jakość powinny iść w parze z optymalizacją pracy. Dlatego, oprócz śledzenia wydajności i kontroli kosztów, niezbędny jest szybki dostęp do rozwiązań dla zgłaszanych problemów.
SAP Contact Center zapewnia dostęp do rozproszonych zasobów, a obsługa klienta jest spójna i kompleksowa. W integracji z innymi systemami zasila danymi z kontaktów procesy obsługi, dzięki czemu klienci czują się docenieni i dobrze obsłużeni.
Wykorzystaj kontakty przychodzące do budowania satysfakcji i lojalności klienta
SAP Contact Center zapewnia jednolite kolejkowanie, priorytetowanie i routing wszystkich kontaktów: telefon, e-mail, faks, SMS, czat, strony www. Inteligentny routing łączy klientów z właściwymi ekspertami, którzy najlepiej rozwiążą zgłaszany problem. Wraz z przychodzącym połączeniem na ekranie agentom wyświetla się karta klienta z historią kontaktów. Dostęp do tych szczegółowych informacji sprzyja rozwiązywaniu spraw za pierwszym kontaktem oraz redukuje potrzebę dodatkowych konsultacji czy transferu do innych osób.
SAP Contact Center po zintegrowaniu z innym systemem biznesowym wykorzystuje dane klienta, które tam są zgromadzone i na ich bazie kieruje połączenia do właściwych osób. Inteligentny routing połączeń i automatyczne wyświetlanie karty klienta pomagają w szybkim rozwiązywaniu problemów. Szybsze rozwiązywanie problemów to bardziej usatysfakcjonowani klienci.
Zcentralizuj wychodzące kampanie telemarketingowe
Sukces kampanii telemarketingowych zależy od dobrego planu i realizacji. SAP Contact Center posiada narzędzia, które sprawnie realizują i dobrze kontrolują kampanie wychodzące. Pozwala na tworzenie wirtualnych centrów kontaktowych, gdzie z jednego miejsca możesz koordynować rozproszone kampanie. W ten sposób eliminujesz nieefektywne zadania i maksymalizujesz wydajność zespołu i kampanii.
Po integracji z SAP CRM otrzymujesz narzędzia, które usprawniają planowanie, projektowanie i realizację kampanii. Dzięki dostępowi do kompletnych i aktualnych danych z wszystkich kontaktów możesz znacznie łatwiej i efektywniej koordynować pracę. Wykorzystanie zintegrowanych danych zwiększa skuteczność działań w obszarze segmentacji grup docelowych, przyjmowania zamówień, zarządzania kontaktami i telesprzedażą. Kiedy osiągniesz wyznaczone wskaźniki (odnośnie kontaktów, poziomu usług), wtedy możesz automatycznie przełączyć agentów z outbond na inbound.
Telemarketing może być bardzo skuteczną metodą sprzedaży. Ale tylko wtedy, jeśli z odpowiednią ofertą dotrzesz do właściwych osób w odpowiednim czasie.
Połącz swoich klientów z odpowiednimi zasobami
Wszystkie zapytania klientów można obsłużyć w jednym contact center. Ważne jest, aby móc w pełni korzystać z wiedzy eksperckiej rozproszonej po organizacji – pracowników back-office, ekspertów mobilnych czy innych osób. Z SAP Contact Center twoi agenci mogą zweryfikować ich dostępność i jeśli to konieczne skonsultować się z nimi. Szybkie przełączenie do eksperta poprawia ogólne wrażenie klienta, gdyż spędza on mniej czasu na oczekiwaniu na dalszą rozmowę.
Twoja organizacja może odpowiadać natychmiast i skutecznie na różne zapytania klientów, gdyż ma dostęp do zasobów wyspecjalizowanych w rozwiązywaniu konkretnych problemów. Szybsze rozwiązywanie spraw, przewidywanie potrzeb klienta i wysoki poziom personalizacji obsługi przyczyniają się do pozytywnych doświadczeń klienta. To z kolei pozwala uzyskać przewagę nad konkurencją.
Podejmuj lepsze decyzje bazując na kompletnych danych
SAP Contact Center zapewnia dostęp do rozmaitych narzędzi i danych, które pomogą Ci w lepszym podejmowaniu decyzji operacyjnych i poprawie obsługi klienta:
- – Monitoring online zapewnia dostęp do danych w czasie rzeczywistym na temat bieżących kontaktów, czasu oczekiwania i poziomie usług dla kontaktów przychodzących i wychodzących.
- – Intuicyjny interfejs daje możliwość tworzenia dashbordów do pomiaru i monitorowania wydajności.
- – Alerty dźwiękowe pomagają wprowadzać natychmiastowe korekty w razie przekroczenia wskaźników wydajności, szczególnie gdy szczyt kontaktów jest najwyższy.
Narzędzia raportowe i analityczne dostarczają cennej wiedzy o zachowaniu klienta. Pozwalają zidentyfikować i ocenić mocne i słabe strony zespołu, a tym samym alokować zasoby bardziej efektywnie. Wszystkie dane od ogólnych do szczegółowych są scentralizowane i łatwo dostępne.
Integrując SAP Contact Center z SAP CRM łączysz dane komunikacyjne z danymi transakcyjnymi i w ten sposób zyskujesz szerszy wgląd w działania contact center. Widzisz jak często i dlaczego klienci kontaktują się z firmą, a to pomaga zidentyfikować problemy, które wymagają największego czasowego zaangażowania agentów. Dzięki temu możesz dalej udoskonalać obsługę klienta i zarządzenie, zapewniając agentom ukierunkowane szkolenia, jak również wprowadzać korekty i nowe opcje w samoobsłudze.
Czerp korzyści z optymalizacji i wydajności
SAP Contact Center pomaga usprawnić pracę i komunikację z klientem w kontaktach przychodzących i wychodzących, co sprzyja budowaniu lepszych doświadczeń klienta. System pomaga obniżyć TCO, ponieważ może łączyć wiele lokalizacji przy minimalnych inwestycjach sprzętowych. Bez względu na to, gdzie znajdują się agenci, system łączy ich w jeden centralnie zarządzany zespół i pomaga im pracować razem oraz świadczyć ten sam wysoki poziom obsługi w każdej lokalizacji.
Twoja organizacja zostaje lepiej wyposażona w odpowiednie narzędzia, technologie i dane. Dzięki temu masz pewność, że klienci zawsze mają dostęp do właściwych ekspertów. Mając wgląd w dane klientów – aktualne i historyczne możesz podejmować bardziej trafne decyzje kadrowe. Liderzy grup wszelkie informacje uzyskują od ręki, więc nie muszą wspierać się działem IT czy firmami zewnętrznymi od raportów i analiz. Możesz nieprzerwanie monitorować działanie contact center i dokonywać dużych i małych zmian, a to pozwala na zoptymalizowanie wydajności, znakomitą obsługę klienta i osiągnięcie przewagi konkurencyjnej.
Jeżeli zarządzasz operacjami contact center bardziej skutecznie, wtedy możesz tworzyć pozytywny i spójny obraz organizacji w oczach klienta we wszystkich punktach styku.
Dowiedz się, jak klienci korzystają z naszych produktów, usług i technologii SAP. Zapraszamy do kontaktu!
Produkty
SAP Customer Experience
SAP Field Service Management
SAP Conversational AI
SAP Intelligent Robotic Process Automation
Sinch Contact Pro
Infrastruktura VoIP
1trust Service
Usługi
Wdrożenia
Zarządzanie projektami
Integracje i pomoc techniczna
O nas
O firmie
Partnerzy i technologie
Aktualności