Grywalizacja w SAP Service Cloud
SAP Service Cloud jest rozwiązaniem z obszaru Customer Experience dedykowanym działom obsługi klienta i serwisu. Jednym z innowacyjnych elementów SAP Service Cloud powiązanych z doświadczeniami jest grywalizacja. Jaki jest jej związek z customer experience? Grywalizacja motywuje pracowników i daje im dobre doświadczenia w pracy, a bez tego nie ma dobrych doświadczeń klientów.
Grywalizacja w SAP Service Cloud przynosi natychmiastowe efekty, widoczne zaraz po jej uruchomieniu. Umożliwia zespołom pracę w sposób, który pomaga im osiągać najlepsze wyniki i przekraczać wyznaczone cele. Bazuje na innowacyjnym podejściu do gier w celu motywowania zespołu i zachęca pracowników/agentów do większej wydajności i dostarczania klientom najlepszych doświadczeń. Jest umocowana w celach organizacji, a gra i pokonywanie kolejnych poziomów toczy się w przyjaznej atmosferze współpracy. Informacja zwrotna jest natychmiastowa i jednocześnie przejrzysta, docenia i wzmacnia dobre zachowania oraz wskazuje obszary do poprawy.
Grywalizacja przenosi zasady z gier do pracy. Jednak nie chodzi tu o zabawę, ale o urozmaicenie pracy, przełamanie rutyny a nade wszystko realizację celów biznesowych. Zmotywowany zespół ma więcej energii do wypełniania swoich obowiązków i dbania o dobre doświadczenia klientów. Gramy, bo lubimy, widzimy sprawczość swoich działań i cieszymy się z nagrody. Gra wyzwala pozytywne emocje i rozładowuje negatywne. Dlatego grywalizacja przeciwdziała wypaleniu zawodowemu i sprzyja dobrym doświadczeniom.
Grywalizacja znajduje zastosowanie szczególnie w pracy, gdzie zadania są powtarzalne i rutynowe oraz tam, gdzie zespól tworzą młodzi ludzie. W dużej mierze są to działy contact center – zarówno te ukierunkowane na ruch przychodzący (infolinie, serwis, obsługa), jak i wychodzący (kampanie telemarketingowe i telesprzedażowe). W takich przypadkach zaleca się integrację SAP Service Cloud z SAP Contact Center.
Dowiedz się, jak klienci korzystają z naszych produktów, usług i technologii SAP. Zapraszamy do kontaktu!
Produkty
SAP Customer Experience
SAP Field Service Management
SAP Conversational AI
SAP Intelligent Robotic Process Automation
Sinch Contact Pro
Infrastruktura VoIP
1trust Service
Usługi
Wdrożenia
Zarządzanie projektami
Integracje i pomoc techniczna
O nas
O firmie
Partnerzy i technologie
Aktualności